maanantaina, tammikuuta 15, 2018

Mä hoidan, mä hoidan - timantit on ikuisia

Timantit on ikuisia, niin kun minä. Kyllä.💎
Ja mä hoidan ja hoidan jossain kohtaan mutta en sitä kaikkea mitä pitäisi vielä....ja en ole vielä kuolemassa ja jos sen tekisin niin parempi ois että minusta tehtäisiin timantti.....tulisi kyllä meleko pieni 😂.

Mun bloggaus minusta muutama kuukausi sitten oli ehkä suosituin bloggaus minusta ja oli ihanaa saada kommentteja. Uskaltauduin kertomaan oman elämäni juuri kuin se on.  Ja niitä kommentteja tuli niin täällä mun blogissa, FB-sivulla ja Instrgamissa. Ja myös tuttavilta, ihan yllättäviltäkin tahoilta ihan livenä. Kiitos 🙏
Hmm....jätin siis ne mielialalääkkeet ja voi että. Kylläpä siinä oli päätös joka oli yksi elämäni parhaimmista. Nyt näin puolen vuoden jälkeen jos en reippaanmankin, voin sanoa että 20-30 ihmeellistä oiretta katosi mennessään. Eikä edes kehtaa luetella kaikkea....tuntuu tyhmältä.
Uskomatonta. Enkä sano. Kyllä varmasti mielialalääkkeet toimivat oikeassa kohdassa, minulla se ei ollut niin.

Mutta. Hermokipu on ja pysyy. Nyt ehkä itsekin on se hyväksyttävä kun tutkimuksissa ei löytynyt mitään ja se että kivulle ei voi oikein mittään. Niin, en vielä purematta niele.

Kyllähän nämä keskushermostolääkkeet auttaa, ensimmäinen viikko oli ihan jees mutta nyt taas ihan normikivuissa mennään. Mulla vielä pieni lääkitys.
Prinsessa (muista seurata Instassa penninprinsessaelama -tiliä!) on paras terapeuttini. Olen lukenut monesta paikkaa että kun upottaa kädet koiran turkkiin ja on hetken, ahdistus- ja paniikki häviää. Voin todeta että on totta ja meidän prinsessa ei juurikaan normisti päässyt sänkyyn mutta nyt vuoden ajan on. Mun paras terapeutti.
Ja kun hän kuuntelee kun puhun, vastaakin omalla örähdyksellään🐾
Mutta miten vältellä kylmää - minä joka olen aina pohjosen tyttönä rakastanut pakkasta ja tykännyt olla ulkona niin välttelen. Nyt saunaa, lämpöä ja kerrospukeutumista kotona, sisällä 😳. Taisin jo aiemmin kertoakin. Takan vieressä nukkumista, niistä on minun elämä just nyt tehty.
Niin ja muutto etelään? Ei muuten naurata koska tiedän että toimisi vaan mitempä sen toteutat normielämässä? Vajoisin kyllä mieluusti altaan reunalle pyyhkeen sisään aurinkotuolille ja ottaisin sitten läppärin esiin ja alkaisin tekemään töitä. Niih😇.
Siellä ne miehet allasbaarissa....jokunen vuosi sitten😁. Mitä luulette, uskaltaako muuten Turkkiin lähteä? Käytiin pari kertaa ja tykättiin tosi paljon mutta mikähän on tilanne?

Toisaalta nyt tässä parin päivän sisällä on selvinnyt että isällä (no tämän tiesin jo aiemminkin) on samanlaisia oireita ja hän onkin nyt sairaalassa kun ei löydy kivulle selvitystä. Isän siskolla on samat oireet kuin minulla, varmasti pahemmat ja tänään selvisi että mummollani jota en koskaan nähnyt oli myös pahoja oireita.
Jäin vaan miettimään että näitä tiettyjä sukusairauksia joita ei lääkäritkään tunne, eivät voi löytää tutkimuksissa jne. on nimenomaan Kainuussa. Olenko yksi niistä? Ja ketä lääkäriä ylipäätänsä kiinnostaa selvittää jos me Väisäset ollaan "viallisia" tai mikä suku tahansa?
Yritä selittää lääkäreille ja kun ei mitään muka löydy niin olet terve. Terve.

Nyt on pakkanen ja kipu yltyy. Ootan lääkärin soittoa sekä isän tilannetta.
Ja hei, eihän tästä pelistä hetikään meno lopu 😂.

Tommonen pikkunen Terhi mutta jos taas ensi kesänä isäntä veis ajelulle @juhladude

Ei kommentteja: