torstaina, joulukuuta 21, 2017

Joulukotia vol3.

Minulle tärkeää on aina sytyttää adventtikynttilä, tänä vuonna shoppasin kynttilät Ikeasta. 
Yksi adventti jäi väliin kun olimme mökillä mutta mitä sitten 😀 .
No niin ja sitten paljastus, ehkä joillekin 😅. Mä olen joulukuusifriikki!
Saamme nyt neljättä joulua aivan upean, täydellisen suomalaisen joulukuusen yhteistyökumppaniltamme, joten emmepä ole panneet hanttiin. Minä taasen olen kyllä haalinut joulukuusenkoristeita jo vuosikaupalla ja minun "aarteeni" ovat Airamin vanhat kynttilävalot. Niin.
Sisko jo tiputti ne muutama vuosi sitten lattialle mutta vain muutama polttimo kärsi ja sain ihanalta siskolta postissa uudet. Ne on vähän kirkkaammat mutta who cares?
Joulukuusen sävyiksi kuten myös muuhunkin kattaukseen valitsin Suomi100 sävyt. Tummansinininen, hopea, valkoinen ja glitter. Ha-haa----voikos mulla olla liikaa blingiä?

Joulukuusessa on hopeisia nauhoja, sekä tietenkin Suomen lippu-nauhaa, lumihiutaleita, isoja ja pieniä palloja, jääpuikkoja, peuroja/poroja, hileisiä lehtiä....voiko kimaltaa liikaa?
Joulupöytään löysin vihdoin hopeiset katelautaset sekä Iittalan Kartio-lasit, sävyinä ultramariininsininen. Ja ihana valkoinen Amaryllis.
Tämä joulun aika on ollut ihanaa ja vähemmän ihanaa....näitä postauksia kun jaksaa ja kaikki on hyvin, on kiva jakaa. Ne yöt kun ei voi nukkua, "nää yöt ei, anna armoo"....yrittää urheasti valvoa että muut saisi nukkua. Ne on vaikeita.
Perjantaina on lääkäri Hyvinkään sairaalassa josta toivon vastauksia. On käyty TT-scan, monet virtsa- ja verikokeet joten thumps up 👍

Tähän teinin upeaan kuvaan öitä! Aamulla tarkoitus päästä Helsinkiin herkkushoppailulle & aamupalalle.


Ei kommentteja: