lauantaina, lokakuuta 10, 2015

Yöpuussa, ja yöpuvussa Jyväskylässä!

Hetkonen sitten olin avaamassa seuraavaa franchising-myymäläämme Jyväskylässä. Päädyimme yöpymään Yöpuuhuun, ei ketjuhotlaan kuten normaalisti.
Olin lukenut arvosteluja hotellista jossa on vain +20 huonetta, erilaisia ja vanhaan tyyliin sisustettuja.
Huoneen hintaan kuului tervetuliaisdrinkki. Miten niin minun makuun :)
Arvostan aina että huone on hiljainen. Tiukan työpäivän päälle en jaksa yhtään ylimääräisiä ääniä enkä hälyä. Yöpuu kyllä takasi yöunet.

Olin kuullut myös hotellin superupeasta aamupalasta.
Ja wau. Oikeasti käsin tehdty karjalanpiirakat.
Empä ole koskaan hotellissa törmännyt moiseen herkkuun ja jo näiden vuoksi en meinannut haluta edes lähteä aamupalalta pois!
Ja muukin tarjonta oli kyllä parasta ihan heti nähtynä vaikka tulee reissattua vaikka sun missä!
Aijai-jai…voin kyllä hyvillä mielin suositella Yöpuuta!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kylläpä on tunnelmallisen oloinen hotelli. Ihanan virkistävää vaihtelua varmasti. Pidetäänpä mielessä, jos sinnepäin matkataan. Kiitti vinkistä. t. Anni M.

Sari - CampaSimpukka kirjoitti...

Meidän kylän paras!

Terhi kirjoitti...

Anni M., empä mieti mihin majoitun kun seuraavan kerran käyn Jyväskylässä. Ehkä yksi parhaista hotelleista joissa olen ollut ympäri maailmaa. Siis normibudjetilla :)
Campasimpukka, on todellakin!